miercuri, 25 iunie 2008

Sa fie!


Dupa a doua zi de vot pe site-ul indiscret.ro,la rubrica blogul saptamanii ma gaseam in fruntea clasamentului, aflandu-ma doar la zece lungimi de unda de adversar(cam putin nu?) ,adversara, asta fiind zis ce mai, inca cateva zile si deschidem sampania!!! De abia astept, intre timp ce sa va mai spun eu? Imi umplu timpul prin Craiova, in care nu mica mi-a fost uimirea sa observ cum iau parte la cumparaturile unui cersetor, bineinteles acestea facute la unul din multele cosuri de gunoi amenajate special le Calea Bucuresti! Ca de trei zile zac in boala, ca ma vad uimit de aceste lucruri minunate, intai masina fara usi, acum asta. Si daca n-as avea treaba in Craiova nu m-ar mai trage la inima sa faca aceste vizite periodice acestui oras minunat, cu bune si cu rele. Marie si Marioara, ia un par si ma omoara, de ce vad in asta tara. Ca nu ne zice nimeni scoala, ba ne zice multimea, dar cine vrea......
Si am zis multe oara, Marie si Marioare ca vad o lumea cam de Tara de Uniune Europeana, adica U.E ma! Din Craiova la Pitesti, dar de un' sa spui ca si la Bucuresti dai de aceasi oameni care ne fac o deosebita placere sa-i avem pe langa noi.Eu intr-una am tot ras, de lumea care ne face deosebita stima peste tot in lume, mai ales in Italia. Of! Of! Hai sa-ntindem hora mare, mai aproape de hotare, ca sa trecem granita! Poi normal nu?
Noi s-ntem ai Romaniei, asa se spune peste tot, o eticheta care uneori nu este chiar placut. Pentru un picurel de sange nu ne vom inspaimanta, si poate si violam, din pacate asa gandesc unii dintre rromi. Nu spun ca toti, pentru ca am intalnit si rromi care lucreaza cinstit, au studii si vor sa faca bine, din pacate exemplare foarte rare printre atatia tigani care sunt exact opusul lor. Eh, asta e, nu ma apuc sa fac eu politica, dar poate ca ar trebui ca si parlamentarii sa lupte pentru dreptate si pentru pamantul Sfant, pentru toti romanii nu numai pentru ei! Tot asa ma bate gandul sa-mi vand casa si pamantul, sa plec cu familia in lume.

Un comentariu:

Scoobytza spunea...

Imi place blogul tau. Nu prea am avut timp sa intru pe internet decat sa trimit cateva mailuri si sa scriu pe www. scoobytza.blogspot.com. M-ai cam luat cu voturile si te felicit daca vei castiga. (ai mai multe voturi decat mine, deci mai multe sanse)