duminică, 15 iunie 2008

2 luni cu dumneavoastra, langa dumneavoastra !

Am vazut cu totii, cum au trecut 2 luni din viata fiecaruia dintre noi. La fel si pentru mine, dar de data aceasta cu un site nou Gandul bun! Am implinit doua luni, a venit clipa cand as putea sa spun ca acu' blogu' meu a crescut, a devenit mai bun si cel mai important a devenit mai popular. Multi mi-au zis: ce te bucuri atat de mult domne, ca a implinit doar 2 luni. Dar eu le spun ca atunci cand va implini un an, o sa-i fie imposibil sa puna ca are un an cand n-are primele doua luni, asa ca ma bucur pentru fiecare moment, clipa, secunda, petrecuta scriind pe blogu' meu. Ce e mai frumos decat un blog de doua luni, ma intreb eu...... Nu stiu, poate totul sau poate nimic, ce stiu cert este ca pentru mine lunile astea sunt foarte importante, in primul rand pentru ca acum mai putem face greseli, in schimb atunci cand vom creste nu vor mai putea fi admise. Offfff! Cand ma gandesc cat timp a trecut de la primul mesaj pana acum.....Poate ne-am schimbat, poate nu, poate am devenit mai buni, poate mai rai, poate, poate, dar sigur gandul bun vi l-am dat si atunci si vi-l dam si acum, ne purtam cu mandrie sapca si tricoul gandul bun, si nu cred ca am facut ceva rau (sper, dar nu-s sigur). Sper ca n-am batut campii, sper ca n-am deranjat, sper ca n-am plictisit, sper ca v-am distrat si sper ca v-am ajutat. Timpul va spune ce am facut, momentan suntem mici, dar promit oficial ca vom creste si nu ne vom razgandi peste noapte. Si vom lasa toate relele pe spate si noi ne vom vedea de treaba. La multi ani!

Niciun comentariu: