vineri, 23 mai 2008

Buna, dragii mei vizitatori!

Salut! N-am mai vorbit de mult. Sunteti pe Gandul bun, blogul mai acid decat clorhidricul. Ce mai faceti? Eu bine, ma sculai de dimineata, dar nu ma dusei la piata, ma gandi sa vad ce mai face blogul meu. Apropo, la multi ani cu intarziere pt. cei cu nume de Constantin si Elena, v-as si suna ba, da' costa mult. Eee oricum sper ca si voi sunteti intr-o dispozitie buna ca si mine. Pt. ca eu ma simt ca-n Rai. Am aflat ca la teze am luat 10, blogul meu creste pe zi ce trece... si mai multe da' nu pot sa le spun pe toate ca-mi citesc si rudele blogul... Ce mai o duc intr-o veselie! Hai ca va las ca poate ati obosit cu ochii citind atata. Facura si ei destul sport. Tin pumnii pentru toti din clasa 12 care dau bacul. Succes ba, vedeti ce face-ti! Pa Pa!

Niciun comentariu: